Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burcu Parlak
Dr.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
5
Hakemlik
5
5
Yayın
5
Hakemlik
0000-0001-7515-7262
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Ulusal ve Uluslararası Başarı Karşılaştırmaları
Matematik Eğitimi
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
Matematik Performansının Bilişsel Tanı Modeli ile Değerlendirilmesi: TIMSS Türkiye ve Singapur Örneği
Yazarlar:
Burcu Parlak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1310541
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
0
ATIF
1
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The use of on-screen calculator as a digital tool in technology-enhanced items
Yazarlar:
Ozge Ersan
,
Burcu Parlak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1368600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
427
0
FAVORİ
427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Performansının Bilişsel Tanı Modeli ile Değerlendirilmesi: TIMSS Türkiye ve Singapur Örneği
Yazarlar:
Burcu Parlak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1310541
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
1
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUL BAŞARILARI İLE TEST PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÇOK BOYUTLU İNCELENMESİ
Yazarlar:
Burcu Parlak
,
Hüseyin Tatlıdil
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
0
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dereceli Puanlama Anahtarı ve Puanlama Anahtarından Elde Edilen Puanların Uyum Düzeyleri
Yazarlar:
Burcu Parlak
, Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5013
0
FAVORİ
5013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Araştırmalarında Kayıp Veri Sorunu
Yazarlar: Ergül Demir,
Burcu Parlak
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3786
0
FAVORİ
3786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Milli Eğitim Dergisi
Hakemlik
International Journal of Assessment Tools in Education
Turkish Journal of Education
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat