Ferah ONAT Doç. Dr. YAŞAR ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Yayın 4 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 3
4 Yayın
12 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

İletişim Çalışmaları

Kurum

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

3

ATIF

1

FAVORİ

1217

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Sosyal CEO Kavramının Kurumsal İletişim Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar: Ferah ONAT
DOI: 10.31123/akil.454345
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1401

0

ATIF

0

FAVORİ

1401

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2693

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

1217

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1668

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.