Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ferit Karakoyun
Dr.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
47
3
Yayın
2
Hakemlik
47
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Preservice Teachers’ Personality Traits and Social Network Use Purposes
Yazarlar:
Ferit Karakoyun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.634190
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
321
0
FAVORİ
321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTERNET BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ferit Karakoyun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.295289
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1947
0
FAVORİ
1947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Kahoot Uygulaması Örneği
Yazarlar:
İ.ümit Yapıcı
,
Ferit Karakoyun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.335956
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10086
0
FAVORİ
10086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Contemporary Educational Technology
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Computers in Education
Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTERNET BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: DİCLE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ferit Karakoyun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.295289
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1947
2
ATIF
0
FAVORİ
1947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Kahoot Uygulaması Örneği
Yazarlar:
İ.ümit Yapıcı
,
Ferit Karakoyun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.335956
ATIF
45
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10086
45
ATIF
0
FAVORİ
10086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat