Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ümit Yapıcı
Doç. Dr.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
46
4
Yayın
6
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji
Eğitim
Kurum
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
HARMANLANMIŞ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
İ.Ümit Yapıcı
, Hasan Akbayın
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
441
0
ATIF
1
FAVORİ
441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The experiences of biology education master students in web 2.0 content development
Yazarlar:
Ümit Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1086146
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
1
ATIF
1
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of STEM Approach In Science Education On Academic Success: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Mehmet Değerli
,
Ümit Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1092035
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
435
0
ATIF
1
FAVORİ
435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of STEM Approach In Science Education On Academic Success: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Mehmet Değerli
,
Ümit Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1092035
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
435
1
FAVORİ
435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The experiences of biology education master students in web 2.0 content development
Yazarlar:
Ümit Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1086146
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
1
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Kahoot Uygulaması Örneği
Yazarlar:
İ.ümit Yapıcı
,
Ferit Karakoyun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.335956
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10086
0
FAVORİ
10086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HARMANLANMIŞ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
İ.Ümit Yapıcı
, Hasan Akbayın
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
441
1
FAVORİ
441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The experiences of biology education master students in web 2.0 content development
Yazarlar:
Ümit Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1086146
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
1
ATIF
1
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretiminde Oyunlaştırma: Kahoot Uygulaması Örneği
Yazarlar:
İ.ümit Yapıcı
,
Ferit Karakoyun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.335956
ATIF
45
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10086
45
ATIF
0
FAVORİ
10086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat