Fatih GEÇTİ Doç. Dr. YALOVA ÜNİVERSİTESİ, YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 3 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 0
3 Yayın
4 Hakemlik
0 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Dijital Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

YALOVA ÜNİVERSİTESİ, YALOVA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Mobil Pazarlama: Türkiye’deki Lisansüstü Tezlere İlişkin İçerik Analizi (2007–2022)
Yazarlar: Fatih GEÇTİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Bucak İşletme Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38057/bifd.1182817
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 172

0

ATIF

1

FAVORİ

172

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.