Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Altun
Yüksek Lisans
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Matematik Eğitimi
Kurum
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)
Popüler Yayınları
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ VE PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Altun
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1159117
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
ATIF
1
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ VE PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Altun
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1159117
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
1
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Stratejilerine Yönelik Üst Bilişsel Farkındalığın Problem Kurma Becerisini Yordama Düzeyi
Yazarlar:
Hülya Altun
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1233883
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
0
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Okuma Stratejilerine Yönelik Üst Bilişsel Farkındalığın Problem Kurma Becerisini Yordama Düzeyi
Yazarlar:
Hülya Altun
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1233883
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
1
ATIF
0
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat