Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Melis Yeşilpınar Uyar
Doç. Dr.
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
18
8
Yayın
27
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
0000-0003-2477-7773
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.334542
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5359
15
ATIF
1
FAVORİ
5359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Öğretim Yeterlikleri Algısı Ölçeği (ÖYAÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.792198
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
ATIF
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersi Öğretim Programında Okuduğunu Anlama Becerisiyle İlişkili Kazanımlara Ulaşmada Yaşanan Sorunların Belirlenmesi
Yazarlar: Hasan Ali Yarış,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1156748
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
138
0
ATIF
1
FAVORİ
138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ VE PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Altun
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1159117
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
562
0
ATIF
1
FAVORİ
562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programa Bağlılık Konusunda Yayımlanmış Makalelerin İncelenmesi: Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar: Tuğba Kırabalı,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
0
ATIF
1
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İngilizce Öğretmenleri Deneyimledikleri Erasmus+ Projelerini Okul/Sınıf Ortamlarına Nasıl Yansıtıyor?
Yazarlar:
Seda Karabekir
,
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca Guclu
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1439913
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
140
0
FAVORİ
140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersi Öğretim Programında Okuduğunu Anlama Becerisiyle İlişkili Kazanımlara Ulaşmada Yaşanan Sorunların Belirlenmesi
Yazarlar: Hasan Ali Yarış,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1156748
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
138
1
FAVORİ
138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programa Bağlılık Konusunda Yayımlanmış Makalelerin İncelenmesi: Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar: Tuğba Kırabalı,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
1
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ VE PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hülya Altun
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1159117
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
562
1
FAVORİ
562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Matematik Dersi Öğrenme Kazanımlarının, Eleştirel Düşünmeyi Kazandırma Düzeyi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Nihal Tunca
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.789953
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
942
0
FAVORİ
942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETİM YETERLİKLERİNİ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ (ÖYDÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Serkan Dinçer
,
Fatma Karaçoban
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.694869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Öğretim Yeterlikleri Algısı Ölçeği (ÖYAÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.792198
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.334542
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5359
1
FAVORİ
5359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler ve Matematik Dersi Öğrenme Kazanımlarının, Eleştirel Düşünmeyi Kazandırma Düzeyi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Nihal Tunca
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.789953
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
942
2
ATIF
0
FAVORİ
942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETİM YETERLİKLERİNİ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ (ÖYDÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Serkan Dinçer
,
Fatma Karaçoban
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.694869
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
1
ATIF
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.334542
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5359
15
ATIF
1
FAVORİ
5359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat