Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Dinçer
Yayın
12
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
107
12
Yayın
2
Hakemlik
107
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımlarında Eğitsel Arayüz Kullanımının Bilgisayar Destekli Öğretimi Değerlendirmeye ve Ders İlgisine Etkisi
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1766
0
ATIF
1
FAVORİ
1766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETİM YETERLİKLERİNİ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ (ÖYDÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Serkan Dinçer
,
Fatma Karaçoban
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.694869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL MEDYANIN ÖĞRETİM FAALİYETLERİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ, ÖĞRETMEN VE VELİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: EDMODO ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Fatih Balaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.580410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilimleri Araştırmalarında İçerik Analizi: Meta-Analiz, Meta-Sentez, Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Serkan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.363159
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14960
0
FAVORİ
14960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımlarında Eğitsel Arayüz Kullanımının Bilgisayar Destekli Öğretimi Değerlendirmeye ve Ders İlgisine Etkisi
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1766
1
FAVORİ
1766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi ve Ölçme – Değerlendirme Araçlarının Yapısı
Yazarlar:
Serkan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330261
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Arayüz Değerlendirme Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1883
0
FAVORİ
1883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretimi Değerlendirme Ölçeği Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
0
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Materyali’ne İlişkin Motivasyon Ölçeği (ÖMMÖ) Türkçe Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.19056
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1841
0
FAVORİ
1841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretimde Eğitsel Arayüzlerin Kullanımı: Bir Sentez Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1025
0
FAVORİ
1025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Internet Kullanımlarının Sosyal Yaşam Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Mustafa Mavaşoğlu
, Fehmiye Mavaşoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2903
0
FAVORİ
2903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lınux İşletim Sistemine Karşı Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması/ Developıng Scale For Mesaurıng Students Attıdudes Toward Lınux
Yazarlar: Mustafa Başer,
Serkan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
0
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleneksel Sınıfların Uzaktan Eğitim Platformuna Dönüştürülmesi: Bir Model Çalışması
Yazarlar:
Ozan Şenkal
,
Serkan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2697
0
FAVORİ
2697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilişim Teknolojileri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETİM YETERLİKLERİNİ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ (ÖYDÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Serkan Dinçer
,
Fatma Karaçoban
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.694869
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
1
ATIF
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL MEDYANIN ÖĞRETİM FAALİYETLERİNDE KULLANILMASININ ÖĞRENCİ, ÖĞRETMEN VE VELİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: EDMODO ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Fatih Balaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.580410
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
3
ATIF
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilimleri Araştırmalarında İçerik Analizi: Meta-Analiz, Meta-Sentez, Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Serkan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.363159
ATIF
96
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14960
96
ATIF
0
FAVORİ
14960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi ve Ölçme – Değerlendirme Araçlarının Yapısı
Yazarlar:
Serkan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330261
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
4
ATIF
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Materyali’ne İlişkin Motivasyon Ölçeği (ÖMMÖ) Türkçe Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.19056
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1841
3
ATIF
0
FAVORİ
1841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat