Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsa Korkmaz
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
4
3
Yayın
2
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Okul Müdürlerinin Sınıf Öğretmenlerine Hizmetiçi Eğitim Sürecinde Kazandırılması Gereken Mesleki Değerler ve Mesleki Becerilere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Şenol Sezer
,
Nermin Karabacak
,
Mehmet Küçük
,
İsa Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.458061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Motivasyonunu Etkileyen Faktörler
Yazarlar: Selda Taş,
İsa Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sportive
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1710
0
FAVORİ
1710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Koray Serin
,
İsa Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.327680
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2485
0
FAVORİ
2485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Sportive
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Okul Müdürlerinin Sınıf Öğretmenlerine Hizmetiçi Eğitim Sürecinde Kazandırılması Gereken Mesleki Değerler ve Mesleki Becerilere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Şenol Sezer
,
Nermin Karabacak
,
Mehmet Küçük
,
İsa Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.458061
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
2
ATIF
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problemi Anlama ve Tahmin Süreçlerinde Ortaya Koydukları Bilişsel-Üstbilişsel Davranışların İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Koray Serin
,
İsa Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.327680
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2485
2
ATIF
0
FAVORİ
2485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat