Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmail Evcim
Doktora
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
0000-0002-9567-8935
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Yayınlar
An Investigation into the Development of the Force and Energy Unit through STEM Integration in Science Course and its Effects on Students' Critical Thinking Skills
Yazarlar:
İsmail Evcim
,
Mustafa Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
256
0
FAVORİ
256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Alan Öğretmenlerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İsmail Evcim
,
Ünsal Umdu Topsakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.525872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1550
0
FAVORİ
1550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Epistemolojik İnanışlarıyla, Günlük Yaşam Problemlerini Çözebilme ve Akademik Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
İsmail Evcim
, Halil Turgut, Fatma Şahin
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
0
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
STEM Eğitimi Alan Öğretmenlerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
İsmail Evcim
,
Ünsal Umdu Topsakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.525872
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1550
3
ATIF
0
FAVORİ
1550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat