Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mustafa Çelebi
Mustafa Çelebi
Doç. Dr.
Yayın
7
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
38
7
Yayın
2
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Popüler Yayınları
Psikoloji Eğitimi Alan Öğrencilerin Duygusal Zekâ ve Psikolojik Danışma Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
,
Şaban Karayağız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.460750
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
3
ATIF
1
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Sevinç
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.696882
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
6
ATIF
1
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Sevinç
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.696882
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
1
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yeni Bir Paradigma: “Yükseköğretimde Yapay Zekâ”
Yazarlar:
Gülşah Taşçı
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.747634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8189
0
FAVORİ
8189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Alternatif Değerlendirme Yöntemlerini Kullanma Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Çelebi
,
Beyza Nur Kuşuçuran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.591260
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1760
0
FAVORİ
1760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikoloji Eğitimi Alan Öğrencilerin Duygusal Zekâ ve Psikolojik Danışma Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
,
Şaban Karayağız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.460750
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
1
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Merve Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.356879
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2231
0
FAVORİ
2231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Hasan Bozgeyikli, Merve Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.356878
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2793
0
FAVORİ
2793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB (Eğitim Bilişim Ağı) EBA’daki Eğitim Materyallerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Sine Temircan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.357033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2226
0
FAVORİ
2226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Erciyes Journal of Education
İstatistik Editörü
Hakemlik
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Sevinç
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.696882
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
6
ATIF
1
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yeni Bir Paradigma: “Yükseköğretimde Yapay Zekâ”
Yazarlar:
Gülşah Taşçı
,
Mustafa Çelebi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.747634
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8189
14
ATIF
0
FAVORİ
8189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikoloji Eğitimi Alan Öğrencilerin Duygusal Zekâ ve Psikolojik Danışma Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
,
Şaban Karayağız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.460750
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
3
ATIF
1
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Merve Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.356879
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2231
2
ATIF
0
FAVORİ
2231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Hasan Bozgeyikli, Merve Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.356878
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2793
2
ATIF
0
FAVORİ
2793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB (Eğitim Bilişim Ağı) EBA’daki Eğitim Materyallerinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Durmuşçelebi
, Sine Temircan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.357033
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2226
11
ATIF
0
FAVORİ
2226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat