avatar
Mustafa Çelebi Prof. Dr. Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 7 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 50
7 Yayın
3 Hakemlik
50 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Çok Kültürlü Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Öğretim Tasarımı Informal Öğrenme Eğitim Programları Tasarımı, Geliştirme, Değerlendirme, dil öğretimi

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

4

2

2265

Yayınlar

0

1365

Eğitimde Yeni Bir Paradigma: “Yükseköğretimde Yapay Zekâ”
DOI: 10.26466/opus.747634
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11876

0

11876

0

2199

2

2265

0

2457

Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Durmuşçelebi , Hasan Bozgeyikli, Merve Çetinkaya
DOI: 10.26466/opus.356878
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3107

0

3107

0

2422

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

8

0

1365

Eğitimde Yeni Bir Paradigma: “Yükseköğretimde Yapay Zekâ”
DOI: 10.26466/opus.747634
ATIF 23 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11876

23

0

11876

4

2

2265

Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme ve Sergileme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Durmuşçelebi , Merve Çetinkaya
DOI: 10.26466/opus.356879
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2457

2

0

2457

Lise Öğrencilerinin Dil Öğrenme İnançları ve Öğrenen Özerkliğinin Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mustafa Durmuşçelebi , Hasan Bozgeyikli, Merve Çetinkaya
DOI: 10.26466/opus.356878
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3107

2

0

3107

11

0

2422

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.