Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Meltem Irmak
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
2
Yayın
1
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Navigating the Environmental Education and Climate Change Curriculum in Türki̇ye through the Prism of Climate Change Literate Citizenship
Yazarlar:
Birgül Çakır Yıldırım
,
Meltem Irmak
,
Büşra Tuncay Yüksel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1346835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
915
0
FAVORİ
915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2008-2020 Yılları Arasında Fen Bilgisi Eğitiminde Sosyobilimsel Konular Üzerine Yayınlanmış Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ceyda Sevgili
,
Mahmut Selvi
,
Meltem Irmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1210246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
902
0
FAVORİ
902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Navigating the Environmental Education and Climate Change Curriculum in Türki̇ye through the Prism of Climate Change Literate Citizenship
Yazarlar:
Birgül Çakır Yıldırım
,
Meltem Irmak
,
Büşra Tuncay Yüksel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1346835
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
915
1
ATIF
0
FAVORİ
915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2008-2020 Yılları Arasında Fen Bilgisi Eğitiminde Sosyobilimsel Konular Üzerine Yayınlanmış Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ceyda Sevgili
,
Mahmut Selvi
,
Meltem Irmak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1210246
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
902
2
ATIF
0
FAVORİ
902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat