Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Büşra Tuncay Yüksel
Dr. Öğr. Üyesi
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
1
2
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0002-4129-7256
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Çevre Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi
Kurum
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Navigating the Environmental Education and Climate Change Curriculum in Türki̇ye through the Prism of Climate Change Literate Citizenship
Yazarlar:
Birgül Çakır Yıldırım
,
Meltem Irmak
,
Büşra Tuncay Yüksel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1346835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Lisansüstü Tezlerde Sosyobilimsel Konular
Yazarlar: Merve Öztürk,
Büşra Tuncay Yüksel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1350771
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Editörlük
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Teknik Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Editör Yardımcısı , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Baskent University Journal of Education
e-Kafkas Journal of Educational Research
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Navigating the Environmental Education and Climate Change Curriculum in Türki̇ye through the Prism of Climate Change Literate Citizenship
Yazarlar:
Birgül Çakır Yıldırım
,
Meltem Irmak
,
Büşra Tuncay Yüksel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1346835
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
1
ATIF
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat