Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mpipo Sedio
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
4
Hakemlik
0
4
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Teaching of Make Prototype Step of Design Process by E-tutors in Open and Distance e-Learning Context
Yazarlar:
Mpipo Sedio
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1187944
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-tutors’ instructional strategies in teaching the design process in virtual classroom: A case in an Open Distance eLearning (ODeL) environment
Yazarlar:
Mpipo Sedio
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1059522
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring E-tutors' Technological Knowledge of the Design Process to Facilitate the Design Step to Advance Giftedness of students in an ODeL Education
Yazarlar:
Mpipo Sedio
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1021319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
622
0
FAVORİ
622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring e-tutors teaching of the design process as content knowledge in an Open and Distance e-Learning environment
Yazarlar:
Mpipo Zipporah Sedio
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.993901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International e-Journal of Educational Studies
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.