Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Beyhan
Doç.
Yayın
7
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
7
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Pedagogical Formation Students' Opinions on the Game Method
Yazarlar:
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
0
ATIF
1
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the 1997 Curriculum in Lebanon
Yazarlar:
Eslam Aljaafil
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2308
0
ATIF
1
FAVORİ
2308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EFL students’ Language Needs Assessment in Private General English Classes
Yazarlar:
Eslam Aljaafil
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1139641
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1723
2
ATIF
1
FAVORİ
1723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the English Language Needs of Grade 12 Learners in Lebanon
Yazarlar:
Eslam Aljaafil
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1366873
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
367
0
ATIF
1
FAVORİ
367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Analysis of the English Language Needs of Grade 12 Learners in Lebanon
Yazarlar:
Eslam Aljaafil
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1366873
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
367
1
FAVORİ
367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students’ Understandings Related to Their Upcoming High-Stakes Tests: A Phenomenographic Study
Yazarlar:
Aslı Özaslan
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1288890
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
197
0
FAVORİ
197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel, Yansıtıcı ve Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Matematik Dersi Tutum ve Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Özdil
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1165615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EFL students’ Language Needs Assessment in Private General English Classes
Yazarlar:
Eslam Aljaafil
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1139641
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1723
1
FAVORİ
1723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the 1997 Curriculum in Lebanon
Yazarlar:
Eslam Aljaafil
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2308
1
FAVORİ
2308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagogical Formation Students' Opinions on the Game Method
Yazarlar:
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
1
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANLATIM YÖNTEMİNDE ÖZETLEME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
512
0
FAVORİ
512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Students’ Understandings Related to Their Upcoming High-Stakes Tests: A Phenomenographic Study
Yazarlar:
Aslı Özaslan
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1288890
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
197
1
ATIF
0
FAVORİ
197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EFL students’ Language Needs Assessment in Private General English Classes
Yazarlar:
Eslam Aljaafil
,
Ömer Beyhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1139641
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1723
2
ATIF
1
FAVORİ
1723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat