Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Elmas
Uzman
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
2
Hakemlik
0
2
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Views of Gifted Secondary School Students on the "Matter and its Nature" Courses Taught through the EPTS (Education Program for Talented Students) Curriculum Model
Yazarlar:
Osman Elmas
,
Nermin Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1106583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
0
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yer Bilimleri Kavramları Hakkındaki Öğrenme İstasyonlarının Üstün Yetenekli Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi: Bursa PÜYED Örneği
Yazarlar:
Osman Elmas
,
Nermin Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.793524
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
778
0
FAVORİ
778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of STEAM Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat