Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Elmas
Uzman
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Views of Gifted Secondary School Students on the "Matter and its Nature" Courses Taught through the EPTS (Education Program for Talented Students) Curriculum Model
Yazarlar:
Osman Elmas
,
Nermin Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1106583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
575
0
FAVORİ
575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yer Bilimleri Kavramları Hakkındaki Öğrenme İstasyonlarının Üstün Yetenekli Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi: Bursa PÜYED Örneği
Yazarlar:
Osman Elmas
,
Nermin Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.793524
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
0
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of STEAM Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Yer Bilimleri Kavramları Hakkındaki Öğrenme İstasyonlarının Üstün Yetenekli Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi: Bursa PÜYED Örneği
Yazarlar:
Osman Elmas
,
Nermin Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.793524
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
1
ATIF
0
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI