Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nermin Bulunuz
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
8
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
6
8
Yayın
2
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Views of Gifted Secondary School Students on the "Matter and its Nature" Courses Taught through the EPTS (Education Program for Talented Students) Curriculum Model
Yazarlar:
Osman Elmas
,
Nermin Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1106583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
0
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Noise Sensitivity and Efforts to Prevent Noise Pollution in School
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
,
Berna Coşkun Onan
,
Mizrap Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2402
0
FAVORİ
2402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Bir Devlet Okulunda Akustik Konforun Nesnel ve Öznel Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Cemile Sinem Akyün
,
Mızrap Bulunuz
,
Nermin Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.820299
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulumun Gürültü Haritası: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Gamze Alp,
Nermin Bulunuz
, Berna Onan, Mızrap Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679310
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimi İçin İyi Öğretmenlik Uygulamaları: Klinik Danışmanlık Modeli
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
, Mızrap Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8761
0
FAVORİ
8761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Achievement Levels of Middle School Students in the Standardized Science and Technology Exam and Formative Assessment Probes: A Comparative Study
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
,
Omer Tavsanli
, Mizrap Bulunuz, Funda Karagoz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.07449
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
0
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Eğitiminde Klinik Danışmanlık Modeli ve Mevcut Uygulamaların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
, Mizrap Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4412
0
FAVORİ
4412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Örnek Olay Çalışması: ABD'deki İlköğretim Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişim Konusunda Öğrencilerle Gerçekleştirdikleri Alan Uygulamalarına Yaklaşımları
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
, Olga S. Jarrett, Barbara Meyers
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
0
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of STEAM Education
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Türkiye’deki Bir Devlet Okulunda Akustik Konforun Nesnel ve Öznel Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Cemile Sinem Akyün
,
Mızrap Bulunuz
,
Nermin Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.820299
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
1
ATIF
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulumun Gürültü Haritası: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Gamze Alp,
Nermin Bulunuz
, Berna Onan, Mızrap Bulunuz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679310
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
1
ATIF
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Achievement Levels of Middle School Students in the Standardized Science and Technology Exam and Formative Assessment Probes: A Comparative Study
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
,
Omer Tavsanli
, Mizrap Bulunuz, Funda Karagoz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.07449
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
4
ATIF
0
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat