Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Faruk Tavşanlı
Doç. Dr.
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
18
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
44
TR Dizin Atıf
74
18
Yayın
18
Hakemlik
44
CrossRef Atıf
74
TR Dizin Atıf
0000-0003-1366-1679
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Biçimlendirici Değerlendirmeye Dayalı Editörlük Çalışmasının İlkokul Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Ülkü Eda Kara
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.5152/AUJKKEF.2023.22166
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
0
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Derinleştirerek Yazma ve Etkileşimli Yazma Stratejilerinin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Tuğba Soysal
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1220915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
477
0
FAVORİ
477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencileri için Okuma Olgunluğu Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.23.1239680
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberinin Türkçe Eğitiminde Kullanımı: Bir Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
, Pınar Ulaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1073569
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
0
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Rolüyle Etkileşimli Okuma Uygulamalarının Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Saniye Uğur
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1086345
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1442
0
FAVORİ
1442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of a Peer and Self-Assessment-Based Editorial Study on Students’ Ability to Follow Spelling Rules and Use Punctuation Marks Correctly
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Ülkü Eda Kara
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.65.8.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
0
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuryazar Pratiklerinin Sosyal Bağlamda İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907659
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A thematic review of using digital teaching technologies in Turkish language teaching
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.898014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1189
0
FAVORİ
1189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRAFİK ÖRGÜTLEYİCİLERİN TÜRKÇE EĞİTİMİNDE KULLANIMINI KONU EDİNEN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ: BİR TEMATİK ANALİZ
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.728921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1452
0
FAVORİ
1452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Süreç Temelli Yazma Yaklaşımı: Bir Tematik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3876
0
FAVORİ
3876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ METİN TÜRLERİNE VE METİNLERİN TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19268
0
FAVORİ
19268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazmaya İlişkin Tutum Ölçeğinin Türkçe Uyarlama Çalışmaları
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Asude Bilgin
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.561205
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1308
0
FAVORİ
1308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Süreç Temelli Yazma Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.436344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2431
0
FAVORİ
2431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceptions about Literacy in Primary School Student Drawings
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.415358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
0
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri Ne Yazar? : İlkokul Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Metin Türü, Konu ve İçerik Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.346402
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2740
0
FAVORİ
2740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Sınıftaki Davranışlarına Kitle İletişim Araçlarının Etkisi
Yazarlar: Kenan Birgül,
Selma Güleç
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
170
0
FAVORİ
170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Achievement Levels of Middle School Students in the Standardized Science and Technology Exam and Formative Assessment Probes: A Comparative Study
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
,
Omer Tavsanli
, Mizrap Bulunuz, Funda Karagoz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.07449
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9.GRAFİK ÖRGÜTLEYİCİLERİN İLKÖĞRETİM 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİLENDİRİCİ METİNLERİ ÇÖZÜMLEME VE ÖZETLEME BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
, Demet Seban
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Educational Academic Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Education and Future
Journal of Education in Science Environment and Health
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Academy Journal of Educational Sciences
Teknik Editör , Editör , Yazım Editörü
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İş ve İnsan Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Okuma Çemberinin Türkçe Eğitiminde Kullanımı: Bir Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
, Pınar Ulaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1073569
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
1
ATIF
0
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Rolüyle Etkileşimli Okuma Uygulamalarının Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Saniye Uğur
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1086345
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1442
4
ATIF
0
FAVORİ
1442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of a Peer and Self-Assessment-Based Editorial Study on Students’ Ability to Follow Spelling Rules and Use Punctuation Marks Correctly
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Ülkü Eda Kara
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.65.8.3
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
3
ATIF
0
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuryazar Pratiklerinin Sosyal Bağlamda İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907659
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
1
ATIF
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A thematic review of using digital teaching technologies in Turkish language teaching
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.898014
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1189
4
ATIF
0
FAVORİ
1189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRAFİK ÖRGÜTLEYİCİLERİN TÜRKÇE EĞİTİMİNDE KULLANIMINI KONU EDİNEN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ: BİR TEMATİK ANALİZ
Yazarlar:
Abdullah Kaldırım
,
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.728921
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1452
8
ATIF
0
FAVORİ
1452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazmaya İlişkin Tutum Ölçeğinin Türkçe Uyarlama Çalışmaları
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Asude Bilgin
,
Kasım Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.561205
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1308
4
ATIF
0
FAVORİ
1308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Süreç Temelli Yazma Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
,
Abdullah Kaldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.436344
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2431
7
ATIF
0
FAVORİ
2431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri Ne Yazar? : İlkokul Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Metin Türü, Konu ve İçerik Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Tavşanlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.346402
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2740
8
ATIF
0
FAVORİ
2740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Achievement Levels of Middle School Students in the Standardized Science and Technology Exam and Formative Assessment Probes: A Comparative Study
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
,
Omer Tavsanli
, Mizrap Bulunuz, Funda Karagoz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.07449
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
4
ATIF
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat