Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ömer Faruk TAVŞANLI
Ömer Faruk TAVŞANLI
Dr.
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
0000-0003-1366-1679
Yayın
16
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
35
TR Dizin Atıf
46
0000-0003-1366-1679
16
Yayın
15
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
46
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Derinleştirerek Yazma ve Etkileşimli Yazma Stratejilerinin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Tuğba SOYSAL
,
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1220915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
141
0
FAVORİ
141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencileri için Okuma Olgunluğu Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Abdullah KALDIRIM
,
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.23.1239680
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Çemberinin Türkçe Eğitiminde Kullanımı: Bir Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
, Pınar ULAŞ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1073569
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
595
0
FAVORİ
595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Rolüyle Etkileşimli Okuma Uygulamalarının Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Saniye UĞUR
,
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1086345
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
0
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of a Peer and Self-Assessment-Based Editorial Study on Students’ Ability to Follow Spelling Rules and Use Punctuation Marks Correctly
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
,
Ülkü Eda KARA
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.65.8.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuryazar Pratiklerinin Sosyal Bağlamda İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907659
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A thematic review of using digital teaching technologies in Turkish language teaching
Yazarlar:
Abdullah KALDIRIM
,
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.898014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
0
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRAFİK ÖRGÜTLEYİCİLERİN TÜRKÇE EĞİTİMİNDE KULLANIMINI KONU EDİNEN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ: BİR TEMATİK ANALİZ
Yazarlar:
Abdullah KALDIRIM
,
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.728921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1070
0
FAVORİ
1070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Süreç Temelli Yazma Yaklaşımı: Bir Tematik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
,
Abdullah KALDIRIM
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2672
0
FAVORİ
2672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ METİN TÜRLERİNE VE METİNLERİN TÜRKÇE DERSLERİNDE KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Abdullah KALDIRIM
,
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10539
0
FAVORİ
10539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazmaya İlişkin Tutum Ölçeğinin Türkçe Uyarlama Çalışmaları
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
,
Asude BİLGİN
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.561205
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
0
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Süreç Temelli Yazma Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
,
Abdullah KALDIRIM
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.436344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2058
0
FAVORİ
2058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceptions about Literacy in Primary School Student Drawings
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
,
Abdullah KALDIRIM
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.415358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri Ne Yazar? : İlkokul Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Metin Türü, Konu ve İçerik Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.346402
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2373
0
FAVORİ
2373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Achievement Levels of Middle School Students in the Standardized Science and Technology Exam and Formative Assessment Probes: A Comparative Study
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
,
Omer Tavsanli
, Mizrap BULUNUZ, Funda KARAGOZ
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.07449
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9.GRAFİK ÖRGÜTLEYİCİLERİN İLKÖĞRETİM 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİLENDİRİCİ METİNLERİ ÇÖZÜMLEME VE ÖZETLEME BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
, Demet SEBAN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
0
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Education and Future
Journal of Education in Science Environment and Health
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Academy Journal of Educational Sciences
Teknik Editör , Editör , Yazım Editörü
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İş ve İnsan Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Öğretmen Rolüyle Etkileşimli Okuma Uygulamalarının Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Saniye UĞUR
,
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1086345
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
1
ATIF
0
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of a Peer and Self-Assessment-Based Editorial Study on Students’ Ability to Follow Spelling Rules and Use Punctuation Marks Correctly
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
,
Ülkü Eda KARA
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.65.8.3
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
3
ATIF
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuryazar Pratiklerinin Sosyal Bağlamda İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907659
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
1
ATIF
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A thematic review of using digital teaching technologies in Turkish language teaching
Yazarlar:
Abdullah KALDIRIM
,
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.898014
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
3
ATIF
0
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GRAFİK ÖRGÜTLEYİCİLERİN TÜRKÇE EĞİTİMİNDE KULLANIMINI KONU EDİNEN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ: BİR TEMATİK ANALİZ
Yazarlar:
Abdullah KALDIRIM
,
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.728921
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1070
7
ATIF
0
FAVORİ
1070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazmaya İlişkin Tutum Ölçeğinin Türkçe Uyarlama Çalışmaları
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
,
Asude BİLGİN
,
Kasım YILDIRIM
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.561205
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
4
ATIF
0
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Süreç Temelli Yazma Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
,
Abdullah KALDIRIM
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.436344
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2058
5
ATIF
0
FAVORİ
2058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri Ne Yazar? : İlkokul Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Metin Türü, Konu ve İçerik Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk TAVŞANLI
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.346402
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2373
7
ATIF
0
FAVORİ
2373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Achievement Levels of Middle School Students in the Standardized Science and Technology Exam and Formative Assessment Probes: A Comparative Study
Yazarlar:
Nermin Bulunuz
,
Omer Tavsanli
, Mizrap BULUNUZ, Funda KARAGOZ
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.07449
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
4
ATIF
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat