Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pinar Çelik Demiray
Dr. Öğr. Üyesi
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0002-7376-3661
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
0
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Müzik
Müzik Eğitimi
Müzik (Diğer)
Kurum
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
PİYANO EŞLİKLİ ESER SÖYLEMENİN DİKKATE OLAN ETKİSİ
Yazarlar:
Pinar Çelik Demiray
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balkan Müzik ve Sanat Dergisi
DOI: 10.47956/bmsd.1302106
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
264
0
FAVORİ
264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başlangıç Düzeyi Piyano Eğitiminde El Pozisyonlarını Destekleme Amacıyla Geliştirilen Teknolojik Tasarım
Yazarlar:
Pinar Çelik Demiray
,
Yavuz Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.927787
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of PİYAP on piano education of children with autism spectrum disorder
Yazarlar:
Pinar Çelik Demiray
,
Yavuz Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.1038412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
0
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balkan Müzik ve Sanat Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The effect of PİYAP on piano education of children with autism spectrum disorder
Yazarlar:
Pinar Çelik Demiray
,
Yavuz Durak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.1038412
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
1
ATIF
0
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat