Seril Çakmak Ekinci profil resmi
Seril Çakmak Ekinci Arş. Gör. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
Yayın 4 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 2
4 Yayın
0 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Halkla İlişkiler

Kurum

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
DOI: 10.55796/dusuncevetoplum.1104888
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 0

2

3

0

Reklamda Kadın Cinsiyet Rolleri, Femvertising ve Marka Savunuculuğu İlişkisi
DOI: 10.31123/akil.1630291
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 0

0

2

0

Yayınlar

Dijital Feminizm: UN Women Türkiye Instagram Hesabı Üzerine Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2025 , Fiscaoeconomia
DOI: 10.25295/fsecon.1696139
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 0

0

0

2

0

Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
DOI: 10.55796/dusuncevetoplum.1104888
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 0

3

0

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
DOI: 10.55796/dusuncevetoplum.1104888
ATIF 2 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 0

2

3

0

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.