Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zulbiye Toluk Uçar
Prof. Dr.
BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY
Yayınlar
İlköğretim 4-7. Sınıf Öğrencilerinin Denk Kesirlerin Sembolik ve Grafiksel Temsillerini İlişkilendirme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Levent Ertuna
,
Zulbiye Toluk Uçar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.992377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sonsuzluğu Kavrayışları
Yazarlar:
Figen Bozkuş
,
Zülbiye Toluk Uçar
,
İbrahim Çetin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.53890
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4552
0
FAVORİ
4552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6 -8. Sınıf Öğrencilerinin Ortalama Kavramına Yüklediği Anlamlar
Yazarlar:
Zülbiye Toluk Uçar
, Elif Nur Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1461
0
FAVORİ
1461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İlköğretim Online
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Kurul Üyeliği
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
İlköğretim 4-7. Sınıf Öğrencilerinin Denk Kesirlerin Sembolik ve Grafiksel Temsillerini İlişkilendirme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Levent Ertuna
,
Zulbiye Toluk Uçar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.992377
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
1
ATIF
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI