About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Neslihan Uzun
Res. Assist.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Publication
2
Review
0
CrossRef Cited
7
2
Publication
0
Review
7
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Education
Institution
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popular Publications
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Authors:
Neslihan Uzun
,
Beyda Topan
,
Adem Demir
,
Derya Çelik
Published: 2019 ,
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2726
0
CITED
1
FAVORITE
2726
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Authors:
Neslihan Uzun
,
Beyda Topan
,
Adem Demir
,
Derya Çelik
Published: 2019 ,
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2726
1
FAVORITE
2726
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Dinamik Matematik Yazılımları ile Desteklenmiş Öğrenme Ortamında Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Authors: Ercan Atasoy,
Neslihan Uzun
, Berna Aygün
Published: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000143622
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2955
0
FAVORITE
2955
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Bartın University Journal of Faculty of Education
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
Dinamik Matematik Yazılımları ile Desteklenmiş Öğrenme Ortamında Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Authors: Ercan Atasoy,
Neslihan Uzun
, Berna Aygün
Published: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000143622
CITED
7
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2955
7
CITED
0
FAVORITE
2955
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour