Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neslihan Uzun
Arş. Gör.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
7
2
Yayın
0
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Uzun
,
Beyda Topan
,
Adem Demir
,
Derya Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
0
ATIF
1
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Uzun
,
Beyda Topan
,
Adem Demir
,
Derya Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
1
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Matematik Yazılımları ile Desteklenmiş Öğrenme Ortamında Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ercan Atasoy,
Neslihan Uzun
, Berna Aygün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000143622
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2949
0
FAVORİ
2949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Dinamik Matematik Yazılımları ile Desteklenmiş Öğrenme Ortamında Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ercan Atasoy,
Neslihan Uzun
, Berna Aygün
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000143622
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2949
7
ATIF
0
FAVORİ
2949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat