Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Figen Gedik Cevger
Dr. Öğr. Üyesi
Amasya Üniversitesi
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
1
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
0
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
Amasya Üniversitesi
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Figen Cevger
,
Zekerya Akkuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.937938
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
2
ATIF
1
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Dersinde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Zekerya Akkuş
,
Figen Cevger
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1261705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
0
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Figen Cevger
,
Zekerya Akkuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.937938
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
1
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Amasya Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Tartışma Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Figen Cevger
,
Zekerya Akkuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.937938
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
579
2
ATIF
1
FAVORİ
579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat