Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Abdurrahman Abdurrahman
Dr.
University of Lampung
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
94
6
Yayın
3
Hakemlik
94
CrossRef Atıf
0000-0003-4289-6557
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
University of Lampung
Yayınlar
Implementing Jigsaw technique as an effective way for promoting ocean literacy among prospective geography teacher: An action research
Yazarlar: Edi Haryono,
Abdurrahman Abdurrahman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and Validation of Collaboration and Communication Skills Assessment Instruments Based on Project-Based Learning
Yazarlar: Ayu Novıana,
Abdurrahman Abdurrahman
, Undang Rosıdın, Kartini Herlına
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3534
0
FAVORİ
3534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factor Determinants of Teacher Professionalism as Development of Student Learning Education at SMK PGRI in Tegal City, Indonesia
Yazarlar: Beni Habibi, Sitti Hartınah,
Rofiqul Umam
,
Muhamad Syazali
, Fitria Lestarı,
Abdurrahman Abdurrahman
, Durrul Jauharıyah
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
0
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Flipped-Problem Based Learning Model Integrated With LMS-Google Classroom for Senior High School Students
Yazarlar:
Rahmi Ramadhani
,
Rofiqul Umam
,
Abdurrahman Abdurrahman
, Muhamad Syazali
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.548350
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10020
0
FAVORİ
10020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design and Validation of Inquiry-based STEM Learning Strategy as a Powerful Alternative Solution to Facilitate Gift Students Facing 21st Century Challenging
Yazarlar:
Abdurrahman Abdurrahman
, Novinta Nurulsari, Hervin Maulina, Farida Ariyani
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.513308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4684
0
FAVORİ
4684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temperature and Heat Learning Through SSCS Model with Scaffolding: Impact on Students’ Critical Thinking Ability
Yazarlar:
Antomi Saregar
,
İrwandani Irwandani
,
Abdurrahman Abdurrahman
,
Parmin Parmin
, Shanti Septiana, Rahma Diani, Rumadani Sagala
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1923
0
FAVORİ
1923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Gifted Education and Creativity
Kurul Üyeliği
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Hakemlik
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Yayınlar
The Effect of Flipped-Problem Based Learning Model Integrated With LMS-Google Classroom for Senior High School Students
Yazarlar:
Rahmi Ramadhani
,
Rofiqul Umam
,
Abdurrahman Abdurrahman
, Muhamad Syazali
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.548350
ATIF
62
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10020
62
ATIF
0
FAVORİ
10020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design and Validation of Inquiry-based STEM Learning Strategy as a Powerful Alternative Solution to Facilitate Gift Students Facing 21st Century Challenging
Yazarlar:
Abdurrahman Abdurrahman
, Novinta Nurulsari, Hervin Maulina, Farida Ariyani
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.513308
ATIF
32
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4684
32
ATIF
0
FAVORİ
4684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat