Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Yıldız
Yayın
4
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
10
4
Yayın
4
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Yaşam Boyu Eğitimden Yaşam Boyu Öğrenmeye: Faure ve Delors Raporları
Yazarlar:
Memnune Cansu Balcı
,
Ahmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1068818
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1833
1
ATIF
3
FAVORİ
1833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Avrupa Birliği’nin Yaşam Boyu Öğrenme Politikaları Bağlamında İngiltere, Danimarka ve Türkiye’nin Yetişkin Eğitimi Sistemlerinin Karşılaştırmalı Analizi
Yazarlar:
Rabia Vezne
,
Ahmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.687444
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
1
ATIF
2
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yaşam Boyu Eğitimden Yaşam Boyu Öğrenmeye: Faure ve Delors Raporları
Yazarlar:
Memnune Cansu Balcı
,
Ahmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1068818
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1833
3
FAVORİ
1833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Avrupa Birliği’nin Yaşam Boyu Öğrenme Politikaları Bağlamında İngiltere, Danimarka ve Türkiye’nin Yetişkin Eğitimi Sistemlerinin Karşılaştırmalı Analizi
Yazarlar:
Rabia Vezne
,
Ahmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.687444
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
2
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okuma-Yazma Bilmeyen Kadınlar ve Okuma-Yazma Kurslarına Katılmama Nedenleri: “Ne Edeyim Okumayı, Hayatım mı Değişecek?”
Yazarlar:
Nagihan Gökçe
,
Ahmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5198
0
FAVORİ
5198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetişkin Yeterliklerinin Uluslararası Değerlendirilmesi Programı (PIAAC)” Sonuçları Bağlamında Türkiye’de Temel Eğitim Sorunlarını Yeniden Düşünmek
Yazarlar:
Ahmet Yıldız
,
Hande Dindar
, Derya Ünlü, Nagihan Gökçe, Özben Kocakurt,
Aysu Özüstün Kıral
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.438222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2066
0
FAVORİ
2066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Bilim Toplum
Mülkiye Dergisi
Yayınlar
Yaşam Boyu Eğitimden Yaşam Boyu Öğrenmeye: Faure ve Delors Raporları
Yazarlar:
Memnune Cansu Balcı
,
Ahmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1068818
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1833
1
ATIF
3
FAVORİ
1833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Avrupa Birliği’nin Yaşam Boyu Öğrenme Politikaları Bağlamında İngiltere, Danimarka ve Türkiye’nin Yetişkin Eğitimi Sistemlerinin Karşılaştırmalı Analizi
Yazarlar:
Rabia Vezne
,
Ahmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.687444
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
1
ATIF
2
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okuma-Yazma Bilmeyen Kadınlar ve Okuma-Yazma Kurslarına Katılmama Nedenleri: “Ne Edeyim Okumayı, Hayatım mı Değişecek?”
Yazarlar:
Nagihan Gökçe
,
Ahmet Yıldız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2737
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5198
5
ATIF
0
FAVORİ
5198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetişkin Yeterliklerinin Uluslararası Değerlendirilmesi Programı (PIAAC)” Sonuçları Bağlamında Türkiye’de Temel Eğitim Sorunlarını Yeniden Düşünmek
Yazarlar:
Ahmet Yıldız
,
Hande Dindar
, Derya Ünlü, Nagihan Gökçe, Özben Kocakurt,
Aysu Özüstün Kıral
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.438222
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2066
3
ATIF
0
FAVORİ
2066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat