Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Cemal Bıyıklı
Cemal Bıyıklı
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
30
4
Yayın
0
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
5E ÖĞRENME MODELİNE GÖRE DÜZENLENMİŞ EĞİTİM DURUMLARININ AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
,
Esed Yağcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128608
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4307
6
ATIF
2
FAVORİ
4307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Modeli’ne Göre Düzenlenmiş Eğitim Durumlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
,
Esed Yağcı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.59097
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
27185
9
ATIF
1
FAVORİ
27185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarıları ile Ders Çalışma Alışkanlıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
0
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E ÖĞRENME MODELİNE GÖRE DÜZENLENMİŞ EĞİTİM DURUMLARININ AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
,
Esed Yağcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128608
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4307
2
FAVORİ
4307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Modeli’ne Göre Düzenlenmiş Eğitim Durumlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
,
Esed Yağcı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.59097
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
27185
1
FAVORİ
27185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARI
Yazarlar:
Çemal Bıyıklı
,
Makbule Başbay
,
Alper Başbay
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
5E ÖĞRENME MODELİNE GÖRE DÜZENLENMİŞ EĞİTİM DURUMLARININ AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
,
Esed Yağcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128608
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4307
6
ATIF
2
FAVORİ
4307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Modeli’ne Göre Düzenlenmiş Eğitim Durumlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
,
Esed Yağcı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.59097
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
27185
9
ATIF
1
FAVORİ
27185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARI
Yazarlar:
Çemal Bıyıklı
,
Makbule Başbay
,
Alper Başbay
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
15
ATIF
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat