Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Alper Kesten
Prof. Dr.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
4
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
7
4
Yayın
4
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Suriye Uyruklu Öğrencilerin Türk Eğitim Sistemine Uyum Süreçlerinin Ailelerinin Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Merve Noyan Kurnaz
,
Alper Kesten
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1374588
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
238
0
FAVORİ
238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Çevre ve Alan Ölçme Öğretimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Harun Türk
,
Yağmur Arlı
,
Zarif Safa Soylu
, Özlem Gülmen,
Nazmiye İrem Fener
,
Alper Kesten
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1054014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1382
0
FAVORİ
1382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Topluma Hizmet Uygulamaları Konulu Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Merve Noyan
,
Alper Kesten
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5172
0
FAVORİ
5172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Öğrencilerinin Sosyal Medya Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Şule Egüz
,
Alper Kesten
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.403147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2356
0
FAVORİ
2356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Öğrencilerinin Sosyal Medya Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Şule Egüz
,
Alper Kesten
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.403147
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2356
7
ATIF
0
FAVORİ
2356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat