Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Kula
Dr.
Ministry of National Education
Yayın
3
Hakemlik
4
3
Yayın
4
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Kurum
Ministry of National Education
Popüler Yayınları
ÖĞRETİMSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ TEMEL ARİTMETİK İŞLEM BECERİLERİNİN GELİŞMESİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ayşe Kula
, Mukaddes Erdem, Mukaddes Erdem
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
0
ATIF
1
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Engelli Öğretmenlerin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Entegrasyonuna İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Kula
,
Ümmühan Avcı
, Tülin Haşlaman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.647779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
891
0
FAVORİ
891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Sürecine Entegre Etmek İstedikleri Teknolojilere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ümmühan Avcı
,
Ayşe Kula
, Tülin Haşlaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Acta Infologica
DOI: 10.26650/acin.556003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4283
0
FAVORİ
4283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİMSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ TEMEL ARİTMETİK İŞLEM BECERİLERİNİN GELİŞMESİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ayşe Kula
, Mukaddes Erdem, Mukaddes Erdem
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
1
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Acta Infologica
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat