avatar
Basak Gorgoretti Doç. Dr. DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 4 Hakemlik 2
4 Yayın
2 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Eğitim Müzik Eğitimi

Biyografi

ÖZGEÇMİŞ
1. Adı Soyadı: Başak Gorgoretti
2. Doğum Tarihi: 04 Kasım 1976
3. Ünvanı: Doçent Doktor
4. Öğrenim Durumu

Derece Alan Üniversite Yıl
Lisans Müzik Öğretmenliği Gazi Üniversitesi 1999
Yüksek Lisans Müzik Eğitimi Gazi Üniversitesi 2002
Doktora Müzik Eğitimi Gazi Üniversitesi 2007
5. Akademik Ünvanlar
• Öğretim Görevlisi Doktor: Eylül 2008-2014
• Yardımcı Doçent Doktor : Nisan 2014-Ağustos 2020
• Doçent Doktor: Ağustos 2020 devam ediyor
6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
Soykunt, N. (2015). 8. Sınıf Müzik Dersi Kapsamında Uygulanan Psiko-Motor Beceri Geliştirici Etkinlikler ile İlgili Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi, Doğu Akdeniz Üniversitesi, Gazi Mağusa.

7. Yayınlar
7.1 Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
• Gorgoretti̇, B . (2020). Milli Kimliğin Biçimlenmesinde Müzik Eğitiminin Rolü . Anadolu University Journal of Education Faculty , 4 (2) , 143-162 . DOI: 10.34056/aujef.621120.
• Gorgoretti, B. (2019) The use of technology in music education in North Cyprus according to student music teachers. South African Journal of Education, Volume, 39,(1).
• Müezzinoğlu, A., Gorgoretti, B. (2019). The New Music Curriculum with a New Music Education Concept. Fine Arts, Volume 14 (3).
• Soykunt, N. & Gorgoretti, B. (2019) Views of Music Teachers on Psycho-motor Activities. Tarih, Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi. 6, (8).

• Gorgoretti, Başak. (2013) The Technical Analyse of Violoncello Etudes. Eurasian Journal of Educational Research, Issue, 53/A,257-274

• Berki, T., Güler, B. & Tunca, O. (2008). An "Etude Analysis Model" Related To Cello Education. Turkish Journal of Music Education, Electronic Article-1 (2)
7.2 Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
7.3 Uluslararası/ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
• Müezzinoğlu, A., Gorgoretti, B. (2019). Besteci Kamran Aziz’in Eserleri Üzerine İnceleme. ISME Legacy Conference Bildiriler Kitabı. 4-7 Eylül 2019. İstanbul, Türkiye.
• Gorgoretti, B., Alpagut, U. (2017). Türk Müzik Kültürünü Günümüz Öğretim Yaklaşımlarıyla Aktarma. Proocedings of the 1st Musical Traditions in Globalizing World International Scientific and Practical Conference Proceedings Book. Bakü, Azerbaycan.
• Gorgoretti, B. (2016). Prospective Music Teachers' Perceptions on Musical Creativity. Proceedings of the 24th EAS Conference Vilnius, Lithuania.
• Gorgoretti, B., Pilli, O. (2012). Pre-Service Teachers Views on the Effectiveness of Teaching Practice Course. Cyprus International Conference on Educational Research, Middle East University, North Cyprus.
• Gorgoretti, B., Akın, Ö. (2010). Müzik Öğretmenlerinin Orff ve Kodaly Yaklaşımlarını Kullanma Durumları (Denizli ve KKTC Örneği). 9. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Marmara Üniversitesi, İstanbul.
• Güler, B., Nalbantoğlu, E. (2009). K.K.T.C. ve T.C. Müzik Eğitimi Sorunlarına Karşılaştırmalı Bir Bakış, 8. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Samsun.
• Güler, B., Pilli, O. (2009). Eğitim Fakültelerinde Bit Kullanımı: KKTC Örneği. 9th International Educational Technology Conference, Hacettepe Üniversitesi, Ankara.
• Berki, T., Çilden, Ş., & Güler, B. (2006) Ülkemiz Müzik Eğitimi Anabilim Dallarında Kullanılan Viyolonsel Etüdleri Üzerine Bir İnceleme. 7. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Pamukkale Üniversitesi, Denizli.
7.4 Özetler
• Güler, B., Pilli, O. (2009). Student-Teachers’ Attitudes and Beliefs About Using Technology In Teaching. I. Uluslararası Yaşayan Kuramcılar Konferansı: Howard Gardner, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Burdur.
• Gorgoretti, B.(2011). İlköğretim Müzik Dersi Öğretim Programı Müziksel Yaratıcılık Alanı Boyutlarının Analizi. I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir.
7.5 Diğer Yayınlar
• Gorgoretti, Başak. “Notalar Rüyama Girdi” (2021) basım aşamasında Eğitenkitap Yayınevi
• Müzik 1 Ders kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 1 Öğretmen El Kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 2 Ders kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 2 Öğretmen El Kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Temel Eğitim Programı Müzik Dersi Öğretim Programı 1.-8. Sınıflar (2017). KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 3 Ders kitabı (2018) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 3 Öğretmen El Kitabı (2018) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 4 Ders kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 4 Öğretmen El Kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 5 Ders kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 5 Öğretmen El Kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 6 Ders kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 6 Öğretmen El Kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 7 Ders kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 7 Öğretmen El Kitabı (2017) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 8 Ders kitabı (2018) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı
• Müzik 8 Öğretmen El Kitabı (2018) KKTC Milli Eğitim ve Kültür Bakanlığı


8. Projeler
KKTC Milli eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Program Geliştirme Projesi

9. A) İdari Görevler
• Doğu Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölüm Başkanlığı (Şubat 2012-Haziran 2015)
B) Komisyon Görevleri
C) Kurul Üyelikleri
• Fakülte Kurulu Üyesi (2012-2015)
• Bölüm Kurulu Üyesi (Eylül 2008-devam ediyor)
D) Üniversite içi diğer faaliyetler
• Fakülte Tanıtım Temsilcisi (2011-2012)
E) Üniversite dışına yapılan faaliyetler
• SOS kreşi müzik eğitimi danışmanlığı (2016)
• KKTC Milli Eğitim Bakanlığı Kamu Hizmet Komisyonu Öğretmen Sınavı müzik sorularının hazırlanması (2013)

10. Bilimsel Kuruluşlara Üyelikler
• European Association for Music in Schools (2015-2016)
• International Society for Music Education (2017 devam ediyor)

Kurum

DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

The New Music Curriculum With a New Music Education Concept
Yayın Bilgisi: 2019 , Fine Arts
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 708

0

1

708

Milli Kimliğin Biçimlenmesinde Müzik Eğitiminin Rolü
DOI: 10.34056/aujef.621120
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1364

0

1

1364

Yayınlar

0

100

0

328

Milli Kimliğin Biçimlenmesinde Müzik Eğitiminin Rolü
DOI: 10.34056/aujef.621120
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1364

1

1364

The New Music Curriculum With a New Music Education Concept
Yayın Bilgisi: 2019 , Fine Arts
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 708

1

708

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.