Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Beyhan Can Kaya
Dr.
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
10
5
Yayın
8
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Resimli Çocuk Kitaplarındaki Karakterlerin Sosyal ve Duygusal Beceriler Yönünden İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Kılınçcı
,
Beyhan Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.719309
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
5
ATIF
2
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
70’TEN 7’YE MASALLAR 7’DEN 70’E OYUNLAR
Yazarlar:
Beyhan Can Kaya
,
Ayşegül Sazan
, Betül Şahin, Şule Uysal, Zeyneb Sude Oğuz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
150
0
ATIF
2
FAVORİ
150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
70’TEN 7’YE MASALLAR 7’DEN 70’E OYUNLAR
Yazarlar:
Beyhan Can Kaya
,
Ayşegül Sazan
, Betül Şahin, Şule Uysal, Zeyneb Sude Oğuz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
150
2
FAVORİ
150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazma Kaygılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Beyhan Can
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1380657
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
523
0
FAVORİ
523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Resimli Öykü Kitapları ile İlgili Tercihleri
Yazarlar:
Beyhan Can
,
Emine Kılınccı
,
Perihan Tuğba Şeker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1022598
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1909
0
FAVORİ
1909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitaplarındaki Karakterlerin Sosyal ve Duygusal Beceriler Yönünden İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Kılınçcı
,
Beyhan Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.719309
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
2
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma-Yazma Güçlüğü: Kimin İçin?
Yazarlar:
Beyhan Can
,
Seda Altunbaş Yavuz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.300983
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3751
0
FAVORİ
3751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Son Okuyucu , Dil Editörü
Hakemlik
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Dil Edebiyat ve Kültür Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Stratejik Boyut Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazma Kaygılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Beyhan Can
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1380657
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
523
1
ATIF
0
FAVORİ
523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Resimli Öykü Kitapları ile İlgili Tercihleri
Yazarlar:
Beyhan Can
,
Emine Kılınccı
,
Perihan Tuğba Şeker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1022598
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1909
2
ATIF
0
FAVORİ
1909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitaplarındaki Karakterlerin Sosyal ve Duygusal Beceriler Yönünden İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Kılınçcı
,
Beyhan Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.719309
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
5
ATIF
2
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma-Yazma Güçlüğü: Kimin İçin?
Yazarlar:
Beyhan Can
,
Seda Altunbaş Yavuz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.300983
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3751
2
ATIF
0
FAVORİ
3751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat