Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Büşra Nur Çakan Akkaş
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
3
3
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0001-9628-069X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Examination of 8th Grade Students' 3d Designs Created By Using Tı̇Nkercad Program In The Context Of Sustainability
Yazarlar:
Zeynep Ergün
,
Büşra Nur Çakan Akkaş
,
Dilara Şahin
,
Esra Kabataş Memiş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Social Scientific Centered Issues
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
118
0
FAVORİ
118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Büşra Nur Çakan Akkaş
,
Esra Kabataş Memiş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-1113400
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
341
0
FAVORİ
341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Büşra Nur Çakan Akkaş
,
Esra Kabataş Memiş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1057996
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
728
0
FAVORİ
728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Social Scientific Centered Issues
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Büşra Nur Çakan Akkaş
,
Esra Kabataş Memiş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-1113400
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
341
1
ATIF
0
FAVORİ
341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat