Esra Kabataş Memiş profil resmi
Esra Kabataş Memiş Prof. Dr. KASTAMONU UNIVERSITY
Yayın 26 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 6
26 Yayın
23 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
6 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yetişkin Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

KASTAMONU UNIVERSITY

Popüler Yayınları

TÜRKİYE’DE ELEŞTİREL DÜŞÜNME KONUSUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN TEZLERİN ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.691163
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2312

4

1

2312

Yayınlar

0

99

0

1018

0

509

0

1037

0

935

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
Yazarlar: Elif Sönmez , Esra Kabataş Memiş , Muhittin Öz
Yayın Bilgisi: 2021 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.724366
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1113

0

1113

0

1095

1

2312

Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
Yayın Bilgisi: 2018 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2818

0

2818

0

1783

0

2817

0

8291

Okulöncesi Eğitiminde Araştırma-sorgulama Temelli Uygulama: Yoğunluk Konusu Örneği
Yazarlar: Esra Kabataş Memiş , Büşra Nur Çakan Akkaş
Yayın Bilgisi: 2016 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6175

0

6175

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Esra KABATAŞ Memiş , Rahşan Bozkurt, Esra Cevizci, Felek Avunç, Burcu Öğretmen
DOI: 10.30703/cije.321412
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3997

0

3997

0

3286

Yayınlar

1

0

509

2

0

1037

1

0

935

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
Yazarlar: Elif Sönmez , Esra Kabataş Memiş , Muhittin Öz
Yayın Bilgisi: 2021 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.724366
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1113

1

0

1113

TÜRKİYE’DE ELEŞTİREL DÜŞÜNME KONUSUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN TEZLERİN ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.691163
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2312

4

1

2312

1

0

1310

7

0

8291

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Esra KABATAŞ Memiş , Rahşan Bozkurt, Esra Cevizci, Felek Avunç, Burcu Öğretmen
DOI: 10.30703/cije.321412
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3997

2

0

3997

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.