Esra Kabataş Memiş profil resmi
Esra Kabataş Memiş Prof. Dr. KASTAMONU UNIVERSITY
Yayın 23 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 32 TR Dizin Atıf 3
23 Yayın
22 Hakemlik
32 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yetişkin Eğitimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

KASTAMONU UNIVERSITY

Popüler Yayınları

TÜRKİYE’DE ELEŞTİREL DÜŞÜNME KONUSUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN TEZLERİN ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.691163
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2162

4

1

2162

Yayınlar

0

837

0

436

0

903

0

856

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
Yazarlar: Elif Sönmez , Esra Kabataş Memiş , Muhittin Öz
Yayın Bilgisi: 2021 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.724366
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1022

0

1022

0

1029

1

2162

Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
Yayın Bilgisi: 2018 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2623

0

2623

0

1732

0

2762

0

7739

Okulöncesi Eğitiminde Araştırma-sorgulama Temelli Uygulama: Yoğunluk Konusu Örneği
Yazarlar: Esra Kabataş Memiş , Büşra Nur Çakan Akkaş
Yayın Bilgisi: 2016 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6061

0

6061

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Esra KABATAŞ Memiş , Rahşan Bozkurt, Esra Cevizci, Felek Avunç, Burcu Öğretmen
DOI: 10.30703/cije.321412
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3615

0

3615

0

3192

Yayınlar

1

0

436

2

0

903

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
Yazarlar: Elif Sönmez , Esra Kabataş Memiş , Muhittin Öz
Yayın Bilgisi: 2021 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.724366
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1022

1

0

1022

TÜRKİYE’DE ELEŞTİREL DÜŞÜNME KONUSUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN TEZLERİN ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.691163
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2162

4

1

2162

1

0

1047

7

0

7739

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Esra KABATAŞ Memiş , Rahşan Bozkurt, Esra Cevizci, Felek Avunç, Burcu Öğretmen
DOI: 10.30703/cije.321412
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3615

2

0

3615

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.