Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Devrim Alıcı
Prof. Dr.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
11
7
Yayın
9
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Suriyelilere Yönelik Toplumsal Uzaklık ve Bilişsel Esneklik
Yazarlar:
Binaz Bozkur
,
Binnaz Kıran
,
Devrim Alıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.684692
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
0
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability of the Analytic Rubric and Checklist for the Assessment of Story Writing Skills: G and Decision Study in Generalizability Theory
Yazarlar:
N. Bilge Uzun
,
Devrim Alici
,
Mehtap Aktas
Yayın Bilgisi: 2019 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.8.1.169
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Impact of Missing Data Handling Methods on the Detection of Differential Item Functioning
Yazarlar:
Hüseyin Selvi
,
Devrim Özdemir Alıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.330885
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1505
0
FAVORİ
1505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Different Theory-Based Differential Item Functioning Methods Under Different Scoring Situations
Yazarlar:
Hüseyin Selvi
,
Devrim Alıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.334584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
895
0
FAVORİ
895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eylemcil Bireşim ve Sıklık
Yazarlar:
Mustafa Aksan
,
Devrim Alıcı
,
Umut Ufuk Demirhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dil ve Edebiyat Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1616
0
FAVORİ
1616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşdeğer Yarılar Güvenirliğinin Farklı Homojenlik Düzeylerindeki Örneklem Büyüklüklerinde, Test Uzunluğuna, Yarıya Bölme Yöntemlerine ve Güvenirlik Kestirme Tekniklerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Soğuksu
,
Devrim Alıcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.64335
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5218
0
FAVORİ
5218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenme Tutumlarına Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Eylem Yalçın İncik,
Eylem Yalçın İncik
,
Özler Çakır
,
Devrim Özdemir Alıcı
,
Devrim Alıcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.63115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
824
0
FAVORİ
824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dil ve Edebiyat Dergisi
European Journal of Educational Research
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Suriyelilere Yönelik Toplumsal Uzaklık ve Bilişsel Esneklik
Yazarlar:
Binaz Bozkur
,
Binnaz Kıran
,
Devrim Alıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.684692
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
5
ATIF
0
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Impact of Missing Data Handling Methods on the Detection of Differential Item Functioning
Yazarlar:
Hüseyin Selvi
,
Devrim Özdemir Alıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.330885
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1505
3
ATIF
0
FAVORİ
1505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşdeğer Yarılar Güvenirliğinin Farklı Homojenlik Düzeylerindeki Örneklem Büyüklüklerinde, Test Uzunluğuna, Yarıya Bölme Yöntemlerine ve Güvenirlik Kestirme Tekniklerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Soğuksu
,
Devrim Alıcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.64335
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5218
2
ATIF
0
FAVORİ
5218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenme Tutumlarına Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Eylem Yalçın İncik,
Eylem Yalçın İncik
,
Özler Çakır
,
Devrim Özdemir Alıcı
,
Devrim Alıcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.63115
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
824
1
ATIF
0
FAVORİ
824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat