Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yeşim Beril Soğuksu
Dr.
Vali Hilmi Tolun Ortaokulu
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
1
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0009-0004-0870-4974
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Ölçek Geliştirme
Similasyon çalışmaları
İstatistiksel Analiz Teknikleri
Klasik Test Kuramları
Madde-Cevap Kuramı
Kurum
Vali Hilmi Tolun Ortaokulu
Popüler Yayınları
The Efficacy of the IRTree Framework for Detecting Missing Data Mechanisms in Educational Assessments
Yazarlar:
Yeşim Beril Soğuksu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1514741
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
51
0
ATIF
1
FAVORİ
51
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Efficacy of the IRTree Framework for Detecting Missing Data Mechanisms in Educational Assessments
Yazarlar:
Yeşim Beril Soğuksu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1514741
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
51
1
FAVORİ
51
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eşdeğer Yarılar Güvenirliğinin Farklı Homojenlik Düzeylerindeki Örneklem Büyüklüklerinde, Test Uzunluğuna, Yarıya Bölme Yöntemlerine ve Güvenirlik Kestirme Tekniklerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Soğuksu
,
Devrim Alıcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.64335
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5213
0
FAVORİ
5213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Eşdeğer Yarılar Güvenirliğinin Farklı Homojenlik Düzeylerindeki Örneklem Büyüklüklerinde, Test Uzunluğuna, Yarıya Bölme Yöntemlerine ve Güvenirlik Kestirme Tekniklerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Soğuksu
,
Devrim Alıcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.64335
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5213
2
ATIF
0
FAVORİ
5213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat