Ahmet Şekerkaya profil resmi
Ahmet Şekerkaya Prof. Dr. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Yayın 7 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 4
7 Yayın
0 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Satış Yönetimi Tüketici Davranışı

Kurum

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı

Popüler Yayınları

0

1

4756

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3263

1

1

3263

Yayınlar

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3263

1

3263

0

1242

1

4756

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3263

1

1

3263

3

0

2294

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.