Ahmet Şekerkaya profil resmi
Ahmet Şekerkaya Prof. Dr. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Yayın 9 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 8
9 Yayın
0 Hakemlik
8 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Tüketici Davranışı Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Satış Yönetimi

Kurum

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı

Popüler Yayınları

5

1

2924

0

1

0

0

1

5573

Yayınlar

1

121

0

500

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4214

1

4214

0

1516

1

5573

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

1

0

500

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4214

2

1

4214

5

1

2924

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.