Ahmet Şekerkaya profil resmi
Ahmet Şekerkaya Prof. Dr. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Yayın 8 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 7
8 Yayın
0 Hakemlik
7 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Satış Yönetimi Tüketici Davranışı

Kurum

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı

Popüler Yayınları

5

1

2747

0

1

0

0

1

5351

Yayınlar

0

332

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3985

1

3985

0

1415

1

5351

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3985

2

1

3985

5

1

2747

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.