Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Şekerkaya
Prof. Dr.
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Yayın
8
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
8
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Pazarlama
Hizmet Pazarlaması
Pazarlama Araştırma Metodolojisi
Reklam
Satış Yönetimi
Tüketici Davranışı
Kurum
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı
Popüler Yayınları
İNTERNET KULLANICILARININ İNTERNETTEN ALIŞ-VERİŞE YÖNELİK SATIN ALMA KARAR SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ ve KULLANIM YOĞUNLUKLARI AÇISINDAN SINIFILANDIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA-INVESTIGATING INTERNET USERS DECISION MAKING PROCESSES REGARDING THEIR INTERNET
Yazarlar:
Emrah Cengiz
,
Ahmet Şekerkaya
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2170
0
ATIF
1
FAVORİ
2170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KADIN TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ ve BİR PİLOT ARAŞTIRMA - DETERMINATION OF FEMALE CONSUMERS’ SHOPPING MALL CHOICES AND A PILOT RESEARCH
Yazarlar:
Ahmet Şekerkaya
,
Emrah Cengiz
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2050
0
ATIF
1
FAVORİ
2050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN LÜKS MARKALARIN TAKLİTLERİNİ SATIN ALMA SEVİYELERİ AÇISINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Nil Engı̇zek
,
Ahmet Şekerkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2445
4
ATIF
1
FAVORİ
2445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BANKACILIKTA MARKA DEĞERİ VE RİSK ALGISI: BİREYSEL BANKACILIK MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Ahmet Şekerkaya
, Msc. Elçin Çelik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lüks Markalar ve Taklitleri Arasındaki İlişkinin Teoriler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nil Engizek
,
Ahmet Şekerkaya
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5087
0
ATIF
1
FAVORİ
5087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
DİJİTALLEŞME SÜRECİNDE TÜKETİCİLERİN BANKACILIK HİZMET TERCİHİNİ ŞEKİLLENDİREN UNSURLARA YÖNELİK BİR İNCELEME
Yazarlar:
Aylin Ecem Gursen
,
Ahmet Şekerkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18221/bujss.1411366
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
168
0
FAVORİ
168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yazarlar:
Ahmet Şekerkaya
,
Gülçin Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3704
1
FAVORİ
3704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
X VE Y KUŞAĞI KADINLARININ KARAR VERME TARZLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nil Engizek
,
Ahmet Şekerkaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1340
0
FAVORİ
1340
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BANKACILIKTA MARKA DEĞERİ VE RİSK ALGISI: BİREYSEL BANKACILIK MÜŞTERİLERİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Yazarlar:
Prof. Dr. Ahmet Şekerkaya
, Msc. Elçin Çelik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN LÜKS MARKALARIN TAKLİTLERİNİ SATIN ALMA SEVİYELERİ AÇISINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Nil Engı̇zek
,
Ahmet Şekerkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2445
1
FAVORİ
2445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lüks Markalar ve Taklitleri Arasındaki İlişkinin Teoriler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nil Engizek
,
Ahmet Şekerkaya
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5087
1
FAVORİ
5087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KADIN TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİ ve BİR PİLOT ARAŞTIRMA - DETERMINATION OF FEMALE CONSUMERS’ SHOPPING MALL CHOICES AND A PILOT RESEARCH
Yazarlar:
Ahmet Şekerkaya
,
Emrah Cengiz
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2050
1
FAVORİ
2050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNTERNET KULLANICILARININ İNTERNETTEN ALIŞ-VERİŞE YÖNELİK SATIN ALMA KARAR SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ ve KULLANIM YOĞUNLUKLARI AÇISINDAN SINIFILANDIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA-INVESTIGATING INTERNET USERS DECISION MAKING PROCESSES REGARDING THEIR INTERNET
Yazarlar:
Emrah Cengiz
,
Ahmet Şekerkaya
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2170
1
FAVORİ
2170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Öneri Dergisi
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ
Yazarlar:
Ahmet Şekerkaya
,
Gülçin Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.594979
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3704
1
ATIF
1
FAVORİ
3704
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN LÜKS MARKALARIN TAKLİTLERİNİ SATIN ALMA SEVİYELERİ AÇISINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Nil Engı̇zek
,
Ahmet Şekerkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2445
4
ATIF
1
FAVORİ
2445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat