avatar
Eda Öztürk Doç. Dr. BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 17
5 Yayın
4 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
17 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Dijital Reklamcılık Reklam Araştırmaları Eğitim Üzerine Çalışmalar Toplumsal Cinsiyet ve Cinsellik Antropolojisi

Kurum

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1680

Modada Nüfuz Pazarlaması: Mikro Instabloggerların Ürün Yerleştirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.339103
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4683

12

1

4683

Global Markaların Türkiye Sevdası: Glokalizasyondan “Yerellik Yıkaması”na Uzanan Stratejik Yollar
Yayın Bilgisi: 2022 , Kültür ve İletişim
DOI: 10.18691/kulturveiletisim.987966
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1487

2

1

1487

Yayınlar

MARKA AKTİVİZMİ TİPOLOJİLERİ
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1915

0

1915

Global Markaların Türkiye Sevdası: Glokalizasyondan “Yerellik Yıkaması”na Uzanan Stratejik Yollar
Yayın Bilgisi: 2022 , Kültür ve İletişim
DOI: 10.18691/kulturveiletisim.987966
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1487

1

1487

Modada Nüfuz Pazarlaması: Mikro Instabloggerların Ürün Yerleştirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.339103
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4683

1

4683

1

1680

Yayınlar

Global Markaların Türkiye Sevdası: Glokalizasyondan “Yerellik Yıkaması”na Uzanan Stratejik Yollar
Yayın Bilgisi: 2022 , Kültür ve İletişim
DOI: 10.18691/kulturveiletisim.987966
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1487

2

1

1487

2

0

1102

Modada Nüfuz Pazarlaması: Mikro Instabloggerların Ürün Yerleştirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.339103
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4683

12

1

4683

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.