avatar
Eda Öztürk Doç. Dr. BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 17
5 Yayın
4 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
17 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Reklamcılık Dijital Reklamcılık Reklam Araştırmaları Eğitim Üzerine Çalışmalar Toplumsal Cinsiyet ve Cinsellik Antropolojisi

Kurum

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Modada Nüfuz Pazarlaması: Mikro Instabloggerların Ürün Yerleştirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.339103
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4447

11

1

4447

Global Markaların Türkiye Sevdası: Glokalizasyondan “Yerellik Yıkaması”na Uzanan Stratejik Yollar
Yayın Bilgisi: 2022 , Kültür ve İletişim
DOI: 10.18691/kulturveiletisim.987966
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1113

2

1

1113

Yayınlar

MARKA AKTİVİZMİ TİPOLOJİLERİ
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1362

0

1362

Global Markaların Türkiye Sevdası: Glokalizasyondan “Yerellik Yıkaması”na Uzanan Stratejik Yollar
Yayın Bilgisi: 2022 , Kültür ve İletişim
DOI: 10.18691/kulturveiletisim.987966
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1113

1

1113

Modada Nüfuz Pazarlaması: Mikro Instabloggerların Ürün Yerleştirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.339103
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4447

1

4447

0

1596

Yayınlar

Global Markaların Türkiye Sevdası: Glokalizasyondan “Yerellik Yıkaması”na Uzanan Stratejik Yollar
Yayın Bilgisi: 2022 , Kültür ve İletişim
DOI: 10.18691/kulturveiletisim.987966
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1113

2

1

1113

2

0

1046

Modada Nüfuz Pazarlaması: Mikro Instabloggerların Ürün Yerleştirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.339103
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4447

11

1

4447

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.