Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selami Eryılmaz
Prof. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
50
7
Yayın
0
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kütüphane ve Bilgi Çalışmaları
Eğitim
Turizm
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Türkiye’de Programlama Eğitimi ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir Betimsel Analiz Çalışması
Yazarlar:
Gülhanim Deniz
,
Selami Eryilmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.645387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5198
0
FAVORİ
5198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL BAĞIMLILIKLARININ İNCELENMESİ: ANKARA İLİ, ÇANKAYA İLÇESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Selami Eryılmaz
, Özgür Çukurluöz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.311314
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9314
0
FAVORİ
9314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ YETERLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ: GAZİ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Selami Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.310987
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4958
0
FAVORİ
4958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri Işığında FATİH Projesi Değerlendirmesi
Yazarlar:
Çelebi Uluyol
,
Selami Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12068
0
FAVORİ
12068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Pre-Service Teachers’ Opinions Regarding to Augmented Reality Learning
Yazarlar:
Çelebi Uluyol
,
Selami Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.88379
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Learning as a Teaching Strategy Actively Used in FATIH Project
Yazarlar:
Selami Eryilmaz
, Hayati Adalar, Abdullah Icinak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.4.1.38
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Oyun Tercihleri ve Bilgisayar Oyunu Oynama Alışkanlıklarının İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Çelebi Uluyol
,
Raziye Demiralay
,
Sami Şahin
,
Selami Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2578
0
FAVORİ
2578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
European Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Türkiye’de Programlama Eğitimi ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir Betimsel Analiz Çalışması
Yazarlar:
Gülhanim Deniz
,
Selami Eryilmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.645387
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5198
6
ATIF
0
FAVORİ
5198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL BAĞIMLILIKLARININ İNCELENMESİ: ANKARA İLİ, ÇANKAYA İLÇESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Selami Eryılmaz
, Özgür Çukurluöz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.311314
ATIF
22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9314
22
ATIF
0
FAVORİ
9314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ YETERLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ: GAZİ ÜNİVERSİTESİ, TURİZM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Selami Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.310987
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4958
12
ATIF
0
FAVORİ
4958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Pre-Service Teachers’ Opinions Regarding to Augmented Reality Learning
Yazarlar:
Çelebi Uluyol
,
Selami Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.88379
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
10
ATIF
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat