Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Füsun Taştepe
Düzce Bilim ve Sanat Merkezi
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
9
2
Yayın
0
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
0000-0002-8634-4191
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
Düzce Bilim ve Sanat Merkezi
Popüler Yayınları
Kaynaştırma Öğrencilerinin Sergilediği Problem Davranışlara Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Uyguladıkları Önleme ve Müdahale Stratejileri
Yazarlar:
Füsun Ceylan
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323417
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6095
9
ATIF
1
FAVORİ
6095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
BİLİM VE SANAT MERKEZİ (BİLSEM) ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL YETENEKLİLER ALANINA İLİŞKİN MESLEKİ YETERLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Füsun Taştepe
,
Hakan Sarı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Special Education Journal: International
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
0
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Sergilediği Problem Davranışlara Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Uyguladıkları Önleme ve Müdahale Stratejileri
Yazarlar:
Füsun Ceylan
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323417
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6095
1
FAVORİ
6095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Turkish Special Education Journal: International
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Kaynaştırma Öğrencilerinin Sergilediği Problem Davranışlara Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Uyguladıkları Önleme ve Müdahale Stratejileri
Yazarlar:
Füsun Ceylan
,
Ahmet Yıkmış
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323417
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6095
9
ATIF
1
FAVORİ
6095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat