Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Günay Paliç Şadoğlu
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
8
6
Yayın
0
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Mühendislik Öğrencilerinin Bilim, Teknoloji ve Tasarım Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Günay Paliç Şadoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.335886
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1508
2
ATIF
1
FAVORİ
1508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examination of the Studies on Metaphors in Mathematics and Science Fields in Turkey between 2005-2017
Yazarlar:
Nimet Pırasa
,
Günay Paliç Şadoğlu
, Zeynep Kuvvet
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mühendislik Öğrencilerinin Bilim, Teknoloji ve Tasarım Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Günay Paliç Şadoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.335886
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1508
1
FAVORİ
1508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Elektrik Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Salih Uzun
,
Günay Paliç Şadoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
769
0
FAVORİ
769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODERN FİZİK KONULARININ ÖĞRETİMİNDE 7E ÖĞRENME MODELİNİN KULLANILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Günay Paliç Şadoğlu
,
Ali Rıza Akdeniz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
0
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7E ÖĞRENME MODELİNE YÖNELİK TASARLANAN MATERYALLERİN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MODERN FİZİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Günay Paliç Şadoğlu
,
Ali Rıza Akdeniz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.79967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2182
0
FAVORİ
2182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretimi Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Rize İli Örneklemi
Yazarlar:
Mehmet Küçük
, Ebru Altun,
Günay Paliç
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
0
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Mühendislik Öğrencilerinin Bilim, Teknoloji ve Tasarım Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Günay Paliç Şadoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.335886
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1508
2
ATIF
1
FAVORİ
1508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Elektrik Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Salih Uzun
,
Günay Paliç Şadoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373387
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
769
2
ATIF
0
FAVORİ
769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7E ÖĞRENME MODELİNE YÖNELİK TASARLANAN MATERYALLERİN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MODERN FİZİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Günay Paliç Şadoğlu
,
Ali Rıza Akdeniz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.79967
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2182
4
ATIF
0
FAVORİ
2182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat