Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Güleryüz
Dr.
ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
33
TR Dizin Atıf
2
6
Yayın
1
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-0941-4969
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Robotik Kodlama ve 3D Yazıcı Uygulamalarında STEM Temelli İnovatif Düşünme Becerileri ve Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1336102
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
0
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tinkercad ile STEM Eğitiminde Ortaokul Öğrencilerin Robotik ve Kodlamaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1270169
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.610909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2003
0
FAVORİ
2003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ 3D YAZICI KULLANIMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.592061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2155
0
FAVORİ
2155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Sınav Sorularının Bloom’un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Muş İli Örneği
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
, İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.354846
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3993
0
FAVORİ
3993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5., 6., 7., 8. Sınıfların Fen Bilimleri Dersine Ait Sınav Sorularının Soru Biçimlerine Göre Değerlendirilmesi (Muş İli Örneği)
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
, İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14251
0
FAVORİ
14251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Tinkercad ile STEM Eğitiminde Ortaokul Öğrencilerin Robotik ve Kodlamaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1270169
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
1
ATIF
0
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.610909
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2003
9
ATIF
0
FAVORİ
2003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ 3D YAZICI KULLANIMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.592061
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2155
13
ATIF
0
FAVORİ
2155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Sınav Sorularının Bloom’un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Muş İli Örneği
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
, İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.354846
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3993
10
ATIF
0
FAVORİ
3993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI