Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hasan Güleryüz
Hasan Güleryüz
Dr.
ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
23
6
Yayın
0
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
0000-0002-0941-4969
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Robotik Kodlama ve 3D Yazıcı Uygulamalarında STEM Temelli İnovatif Düşünme Becerileri ve Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1336102
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
240
0
FAVORİ
240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tinkercad ile STEM Eğitiminde Ortaokul Öğrencilerin Robotik ve Kodlamaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1270169
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
348
0
FAVORİ
348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.610909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ 3D YAZICI KULLANIMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.592061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1610
0
FAVORİ
1610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Sınav Sorularının Bloom’un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Muş İli Örneği
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
, İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.354846
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3539
0
FAVORİ
3539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5., 6., 7., 8. Sınıfların Fen Bilimleri Dersine Ait Sınav Sorularının Soru Biçimlerine Göre Değerlendirilmesi (Muş İli Örneği)
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
, İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13734
0
FAVORİ
13734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Tinkercad ile STEM Eğitiminde Ortaokul Öğrencilerin Robotik ve Kodlamaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1270169
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
348
1
ATIF
0
FAVORİ
348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ KODLAMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.610909
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
5
ATIF
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM UYGULAMALARINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ 3D YAZICI KULLANIMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
,
Refik Dilber
,
İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.592061
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1610
10
ATIF
0
FAVORİ
1610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Okul Fen Bilimleri Dersi Sınav Sorularının Bloom’un Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Muş İli Örneği
Yazarlar:
Hasan Güleryüz
, İbrahim Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.354846
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3539
7
ATIF
0
FAVORİ
3539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat