Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kamer Arslan
Arş. Gör.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Matematik Öğrenme Güçlüğü İle İlgili Çalışmaların Betimsel Analizi
Yazarlar:
Nurullah Şimşek
,
Kamer Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.983453
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2499
1
ATIF
2
FAVORİ
2499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğrenme Güçlüğü İle İlgili Çalışmaların Betimsel Analizi
Yazarlar:
Nurullah Şimşek
,
Kamer Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.983453
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2499
2
FAVORİ
2499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri
Yazarlar: Ahmet Işık,
Kamer Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4153
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Editörlük
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü
Kurul Üyeliği
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğrenme Güçlüğü İle İlgili Çalışmaların Betimsel Analizi
Yazarlar:
Nurullah Şimşek
,
Kamer Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.983453
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2499
1
ATIF
2
FAVORİ
2499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri
Yazarlar: Ahmet Işık,
Kamer Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4153
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
1
ATIF
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat