Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Sarıkaya
Yayın
7
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
7
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
5E öğrenme modeli ve bağlam temelli öğretim yönteminin ışık konusunda başarı ve bilgilerin kalıcılığına etkisi
Yazarlar:
Rabia Sultan Güneş Koç
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.828542
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4867
0
FAVORİ
4867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODELE DAYALI ÖĞRENMENİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MADDENİN PARÇACIKLI YAPISI KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.539584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
0
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutum Düzeyleri ve Görüşleri
Yazarlar:
Elvan İnce Aka
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3368
0
FAVORİ
3368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Elvan İnce Aka
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.50447
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim ve ortaöğretim öğrencilerinin atom ve moleküllerin şekli üzerine bazı fiziksel etkenlerin etkisini anlamalarının araştırılması
Yazarlar:
Mustafa Sarikaya
,
Aysegul Ergun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181087
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1931
0
FAVORİ
1931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Yaklaşımın Öğrencilerin Akademik Başarı ve Bilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sarıkaya
,
Ezgi Güven
, Volkan Göksu,
Elvan İnce Aka
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1598
0
FAVORİ
1598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve İrlanda Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hüseyin Eş
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
0
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Turkish Journal of Education
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
5E öğrenme modeli ve bağlam temelli öğretim yönteminin ışık konusunda başarı ve bilgilerin kalıcılığına etkisi
Yazarlar:
Rabia Sultan Güneş Koç
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.828542
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4867
3
ATIF
0
FAVORİ
4867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODELE DAYALI ÖĞRENMENİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MADDENİN PARÇACIKLI YAPISI KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.539584
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
2
ATIF
0
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Elvan İnce Aka
,
Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.50447
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
1
ATIF
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat