Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nimet Akben
Nimet Akben
Doç.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamaya Dayalı Fen Öğretime İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nimet Akben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.447336
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1239
1
ATIF
2
FAVORİ
1239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Mol Kavramının Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımına Dayalı Problem Çözme Uygulamaları
Yazarlar:
Nimet Akben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1215
0
FAVORİ
1215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarınca Geliştirilen Problem Senaryolarının Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluğu
Yazarlar:
Nimet Akben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
318
0
FAVORİ
318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamaya Dayalı Fen Öğretime İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nimet Akben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.447336
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1239
2
FAVORİ
1239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulamaya Dayalı Fen Öğretime İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nimet Akben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.447336
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1239
1
ATIF
2
FAVORİ
1239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat