Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatih Orçan
Trabzon Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
224
6
Yayın
4
Hakemlik
224
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Trabzon Üniversitesi
Popüler Yayınları
Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi: İlk Hangisi Kullanılmalı?
Yazarlar:
Fatih Orcan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.394323
ATIF
147
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
58735
147
ATIF
1
FAVORİ
58735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Parametric or Non-parametric: Skewness to Test Normality for Mean Comparison
Yazarlar:
Fatih Orcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.656077
ATIF
75
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11640
75
ATIF
1
FAVORİ
11640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kendinden Tiksinme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ebru Taysi
,
Fatih Orcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3690
0
FAVORİ
3690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Parametric or Non-parametric: Skewness to Test Normality for Mean Comparison
Yazarlar:
Fatih Orcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.656077
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11640
1
FAVORİ
11640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi: İlk Hangisi Kullanılmalı?
Yazarlar:
Fatih Orcan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.394323
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
58735
1
FAVORİ
58735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRİNCİ KUŞAK ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fatih Orçan
,
Raşit Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
0
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Note on the Use of Item Parceling in Structural Equation Modeling with Missing Data
Yazarlar:
Fatih Orçan
, Yanyun Yang
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.88204
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1781
0
FAVORİ
1781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study on Prospective Teachers’ Educational Beliefs / Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Raşit Çelik,
Fatih Orçan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1546
0
FAVORİ
1546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Kuram ve Uygulama
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Yayınlar
Parametric or Non-parametric: Skewness to Test Normality for Mean Comparison
Yazarlar:
Fatih Orcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.656077
ATIF
75
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11640
75
ATIF
1
FAVORİ
11640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi: İlk Hangisi Kullanılmalı?
Yazarlar:
Fatih Orcan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.394323
ATIF
147
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
58735
147
ATIF
1
FAVORİ
58735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Note on the Use of Item Parceling in Structural Equation Modeling with Missing Data
Yazarlar:
Fatih Orçan
, Yanyun Yang
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.88204
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1781
2
ATIF
0
FAVORİ
1781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat