Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Oya Tunaboylu
Prof. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0002-9926-7973
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Uygulamalı Dilbilim ve Eğitim Dilbilimi
Ekonomi, İşletme ve Yönetim Müfredatı ve Öğretimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
A study on self-assessment of current language skills: The case of Turkish teachers of English
Yazarlar:
Oya Tunaboylu
,
Tuğçe Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.835494
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
470
0
FAVORİ
470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The other face of the iceberg: The immigrant students in English courses and their teachers
Yazarlar:
Oya Tunaboylu
,
Merve Vezir
,
Ayşenur Uluyol
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.832591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Overview of Bilingualism and Bilingual Education
Yazarlar:
Ayfer Özşen
,
Tuğçe Çalışkan
,
Ahmet Önal
,
Nazlı Baykal
,
Oya Tunaboylu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Language Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9496
0
FAVORİ
9496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Social Sciences and Education Research
Journal of Language Research
Hakemlik
ELT Research Journal
International Journal of Social Sciences and Education Research
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Literacy Trek
Yayınlar
The other face of the iceberg: The immigrant students in English courses and their teachers
Yazarlar:
Oya Tunaboylu
,
Merve Vezir
,
Ayşenur Uluyol
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.832591
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
1
ATIF
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat