Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Kaşlıoğlu
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
1
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Pre-service teachers’ beliefs about literature integration in English language teaching classrooms
Yazarlar:
Özlem Kaşlıoğlu
, Pınar Ersin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
0
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin ve Türk İngilizce Öğretmenlerinin Eşdizimlilik Algısı
Yazarlar:
Gizem Mutlu
,
Özlem Kaşlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.220171
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
0
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vocabulary Size and Collocational Knowledge of Turkish EFL Learners/İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin Kelime Dağarcığı ve Eşdizim Bilgisi
Yazarlar:
Gizem Mutlu
,
Özlem Kaşlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
0
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the role of context in the implementation of CLT in Turkey
Yazarlar:
Gizem Mutlu
,
Özlem Kaşlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1475
0
FAVORİ
1475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Kuram ve Uygulama
ELT Research Journal
Journal of Language and Linguistic Studies
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin ve Türk İngilizce Öğretmenlerinin Eşdizimlilik Algısı
Yazarlar:
Gizem Mutlu
,
Özlem Kaşlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.220171
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
1
ATIF
0
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat