Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serbay Durmaz
Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
2
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
8
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN OKUL ETKİLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Alper Aydoğan
,
Serbay Durmaz
,
Ali Alagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.1110702
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
631
1
ATIF
1
FAVORİ
631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN OKUL ETKİLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Alper Aydoğan
,
Serbay Durmaz
,
Ali Alagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.1110702
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
631
1
FAVORİ
631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Bilgilerinin Epistemolojik İnançlar Açısından İncelenmesi*
Yazarlar:
SERBAY Durmaz
,
Abdullah Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Active Learning
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Active Learning
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yayınlar
PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN OKUL ETKİLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Alper Aydoğan
,
Serbay Durmaz
,
Ali Alagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.1110702
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
631
1
ATIF
1
FAVORİ
631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat