Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmail Yılmaz
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Sanatsal Becerilerin STEAM Etkinliklerinde Yaratıcı Düşünme, İşbirliği ve Tasarım Becerileri Üzerine Etkileri
Yazarlar:
Asli Madenci
,
İsmail Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
0
ATIF
1
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sanatsal Becerilerin STEAM Etkinliklerinde Yaratıcı Düşünme, İşbirliği ve Tasarım Becerileri Üzerine Etkileri
Yazarlar:
Asli Madenci
,
İsmail Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
1
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektriğin Prosedürel Bilgi Konularında Klasik ve Kombinasyon-Enformasyon Akılsal Fonksiyon İşlem Karşılıklarının Teorik ve Deneysel Olarak Belirlenmesi
Yazarlar:
İsmail Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.317943
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1144
0
FAVORİ
1144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE USE OF PROBLEM-SOLVING TECHNIQUES TO DEVELOP SEMIOTIC PROCEDURAL KNOWLEDGE MODELS ABOUT MAGNETISM AND THEIR ROLE IN LEARNING FOR PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS
Yazarlar:
İsmail Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
981
0
FAVORİ
981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Newton’un Hareket Yasalarındaki Prosedürel Bilgi Durumları ve Bilginin Kontrolü
Yazarlar:
İsmail Yılmaz
,
Necati Yalçın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1053
0
FAVORİ
1053
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektriğin Prosedürel Bilgi Konularında Klasik ve Kombinasyon-Enformasyon Akılsal Fonksiyon İşlem Karşılıklarının Teorik ve Deneysel Olarak Belirlenmesi
Yazarlar:
İsmail Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.317943
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1144
1
ATIF
0
FAVORİ
1144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat