Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuğba Taflı
Doç. Dr.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
2
4
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0001-6208-2468
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji Eğitimi
Kurum
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
BİYOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA VE DERS KİTAPLARINDA YER ALAN KAZANIMLARIN ve ETKİNLİKLERİN STEM YAKLAŞIMINA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Bahar Karabolat,
Tahir Atıcı
,
Tuğba Taflı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2537
0
ATIF
1
FAVORİ
2537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Doğa ve Çevre Eğitimi Kapsamında Gerçekleştirilen Okul Dışı Etkinlikler Hakkında Görüşleri / Prospective Biology Teachers’ Opinions about Outdoor Learning Activities within the Scope of Nature and Environmental Education
Yazarlar:
Tuğba Taflı
,
Tahir Atıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.933160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1733
0
FAVORİ
1733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performansın Deney Özyeterliğindeki Rolü: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Miraç Yılmaz
,
Tuğba Taflı
,
Sema Takmaz
,
Hikmet Katırcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.934091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
0
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Fen Bilimleri Öğretmenliği Programlarının Genel Durumlarının ve Atama Sayılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Taflı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.52642/susbed.913048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİYOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA VE DERS KİTAPLARINDA YER ALAN KAZANIMLARIN ve ETKİNLİKLERİN STEM YAKLAŞIMINA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Bahar Karabolat,
Tahir Atıcı
,
Tuğba Taflı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2537
1
FAVORİ
2537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asya Öğretim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Doğa ve Çevre Eğitimi Kapsamında Gerçekleştirilen Okul Dışı Etkinlikler Hakkında Görüşleri / Prospective Biology Teachers’ Opinions about Outdoor Learning Activities within the Scope of Nature and Environmental Education
Yazarlar:
Tuğba Taflı
,
Tahir Atıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.933160
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1733
1
ATIF
0
FAVORİ
1733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performansın Deney Özyeterliğindeki Rolü: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Miraç Yılmaz
,
Tuğba Taflı
,
Sema Takmaz
,
Hikmet Katırcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.934091
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
1
ATIF
0
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat